Protected by Copyscape DMCA Takedown Notice Search Tool
GreekBloggers.com

Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2011

Κοντά στο νου... και η καρδιά!

           Σε μια  εποχή που τα ψέμματα είναι ο κανόνας και η αλήθεια η εξαίρεση, σε μια εποχή που οι υποσχέσεις δίνονται με σκοπό να αθετηθούν, σε μια εποχή που ο φταίχτης, ο ψεύτης και ο κλέφτης φωνάζουν δυνατότερα από κάθε άλλη φορά, σε μια εποχή που οι ανθρώπινες αξίες πέφτουν κατακόρυφα με σκοπό ν' ανέβουν οι αντίστοιχες του χρηματιστηρίου, σε μια τέτοια εποχή συνεχίζω να σας παρακινώ να αδράξετε τη μέρα.
          Αδράττω τη μέρα δε σημαίνει απλά περνάω το χρόνο μου. Αδράττω τη μέρα σημαίνει ζω τη μέρα μου με αξιοπρέπεια, προοδεύω, διδάσκομαι από τα λάθη μου και προχωρώ. Αδράττω τη μέρα σημαίνει ότι ξεφεύγω από τον ωχαδερφισμό και δρω ενάντια σε ο,τιδήποτε κι οποιονδήποτε υπονομεύει και απειλεί το δίκιο του διπλανού μου. Η φωτιά που καίει το σπίτι του γείτονα αν δεν κατασβεστεί σύντομα θα κάψει και το δικό μου σπίτι
         Αδράττω τη μέρα σημαίνει ανοίγω την καρδιά μου κι εμπιστεύομαι. Αδράττω τη μέρα σημαίνει ότι κάνω τον απολογισμό μου και προσπαθώ τους σημαντικούς ανθρώπους της ζωής μου να τους έχω δίπλα μου, όχι για ώρα ανάγκης αλλά επειδή έχω ανάγκη τη φωνή τους, τη θωριά τους, το γέλιο τους, το δάκρυ τους, το αστείο τους, το παραπονό τους, το παραλογό τους, το χάδι τους, την αγκαλιά τους .
      Βρείτε το χρόνο και τον τρόπο να ρίξετε τις γέφυρες επικοινωνίας με τους ανθρώπους σας. Βρείτε το κουράγιο να παραδεχτείτε  λάθη σας που πλήγωσαν . Τολμήστε να ξαναρχίσετε με τον άνθρωπό σας χωρίς τα λάθη και τα πάθη του παρελθόντος. Αρκετά μας απορρόφησαν τα δήθεν προβλήματα και μας αποξένωσαν. Γονείς, αδέρφια, φίλους, εραστές,συγγενείς.
        Σταματήστε απλά να υποθέτετε πώς μπορεί να περνά ένας δικός σας άνθρωπος κι επικοινωνήστε μαζί του  να σας λύσει την απορία ο ίδιος . Άει στην ευχή πια!!!
         Σε μια εποχή, που όλα δείχνουν να μαραίνονται, ένα ματσάκι ολόφρεσκα λουλούδια από χέρι αγαπημένο μας θυμίζει ότι η ζωή κάνει κύκλο. Κι όσο και να θέλουν να μας αποκλείσουν το μέλλον ακόμα και σαν έννοια ,η ιστορία έχει δείξει ότι επαναλαμβάνεται. Κι αφού επαναλαμβάνεται στα άσχημα ε, τι στο καλό θα επαναληφθεί και στα καλά!!!!
         

                                                                                                     Σας ασπάζομαι
                                                                                                        Νatassa V.

Δεν υπάρχουν σχόλια: